lördag, januari 3

us against the world

jag mår bra idag och jag bloggar. brukar bara göra det när jag är depp känns det som. idag har jag tagit det rätt lugnt. gick ut lite för att få av mig min rastlöshet som jag får när det var evigheter sen jag tränade. jag är säkert den enda som blir hur arg som helst när jag inte har rört på mig ett tag. ikväll så ska jag åka till caroline och ha lite filmkväll men några tjejor. filmkväll trodde jag betydde mjukiskläder, oplattat hår och en massa godis men tydligen så har dom fixat i ordning sig och massa. jag vill inte vara den enda finniga krulltotten där så jag sitter med plattången i hösta hugg nu. det ska iallafall bli riktigt mysit.

en stor varm mysig kram på er.

2 kommentarer:

hannaelinjosefin sa...

haha men de va ju för att vi skulle ta koooort :)

carruu sa...

pusspårej! :D<3