torsdag, februari 19

I got a pocket, got a pocketful of sunshine

jag städar, dansar och väntar på caroline. jag hoppas på att det händer något kul ikväll. imorgon så åker vi några tjejer till lysekil. det ska bli kul och umgås med er igen, det var ett tag sedan. balklänning verkar verkligen vara omöjligt och hitta ifall man inte vill ha en rosa balett klänning. usch vad dålig smak alla som gör klänningar har verkligen, det ska jag ändra på när jag blir stor ! hittade ingen som ens gick och fundera på i hela göteborg så jag och mamma ska åka till trollhättan och kolla. caroline hittade en i uddevalla så där kan det också vara värt att leta. har hittat en på internett som var fin och som skulle passat till ett par skor jag har hittat men jag vet inte om jag vågar köpa utan att ha provat

Do what you want, but you're never gonna break me.
Sticks and stones are never gonna shake me.
Wish that you could, but you ain't gonna own me.
Do anything you can to control me.
Oh, no.

got a pocket, got a pocketful of sunshine.
I got a love, and I know that it's all mine.

Oh..

Inga kommentarer: