onsdag, mars 4

måste ju skriva något någon gång.

kom just från uddevalla. bestämde mig för att nu måste de jävla moppekortet bli klart. hur deprimerande är det inte och ha en helt ny moppe och inte kunna köra den alls? så jag carro och henrik åkte in till uddevalla på morgonen idag och pluggade i timmar. alla tre klarade provet iallafall. vilken lättnad verkligen! förövrigt så känner jag mig sliten som få. ska städa mitt rum, hoppa in i duschen, ta brun utan sol och sen plugga. får skaffa gymkort snart så jag kan sola när jag vill men ibland får det bli fusk för om jag är så blek som jag är nu så blir sminket fläckigt och konstigt, så det är ett måste. någon som vet något om kenya? skrev klart hela uppsatsen i måndags men så stänger datan av sig och allt försvann.

fail.

Inga kommentarer: