lördag, september 27

håller mina stjärnor i knytnävarna

min lördags kväll har jag tillbringat med atomklyvningar och kärnkraftverk. inlämning skulle varit i torsdags, men jag har knappt orkat att stå upp på morgonen den här veckan så det gick inte så bra. att jag orkade gick inte på vilja utan rutin. allt ser jag lite ljusare nu och imorgon så ska jag träffa älskling och vara nervös inför gymnasiet. men det ska nog bli en kul vecka endå, det kommer inte behövas mycket för att slå förra. den lediga dagen ifredags tillbringade jag på torp med maja och vi var lite småtrötta på varandra. man blir det när man har varit med personen varenda dag i en vecka, men du betyder. vet inte vad jag skulle gjort utan någon som förstår som du. våra promenader har räddat mig dom här dagarna. sen på kvällen kom sofia och hon prataprataprata, men det är alltid trevligt. snart så ska jag trycka på send och skicka uppsatsen till läraren. hon kommer säkert bli så glad för min ansträngning.

nu ska jag drömma om mina älsklingar, dom som alltid finns där och aldrig försvinner eller sviker. men dom finns bara någon stans mellan dröm och verklighet.

Inga kommentarer: