fredag, september 26

onödigt.

okej, paniken börjar komma smygandes nu. har uppsats som måste vara klar på söndag och jag måste skriva hur mycket som helst, och jag akn ingenting om kärnkraftverk och atomfysik. snälla hjälp mig, jag betalar!

idag har maja väckt mig och min sovmorgon var förstörd, hehe. vi åkte till torp och var riktigt snälla mot varandra. hon hitta chinos och en jacka. och jag hittade en tröja/tunika på vero moda och en lång svart polo på gina trico. och ett halsband oh lite smink till det också. på måndag får jag 800kr till och så drar jag till torp och handlar igen, min garderob känns ekande tom verkligen. och jag oh hanna ska praoa på gymnasiet hela nästa vecka och jag vill inte dra på mig mjukis första dagen. snart kommer sofia eriksson till mig. haha svårt och hålla reda på alla sofiaor så hon får ha sitt efternamn med. ´hon kommer aldeles strax så jag måste verkligen plugga igentligen. imorgon så bjöd mamma mig på bio, hon tycker inte att vi syns så mycket ofta. men när vi syns så tjafsar vi bara så jag ser inte riktigt meningen med det. men det ska bli käckt, sen åker jag nog till jonathan. var igentligen meningen att oliver skulle ha fest på lördag men det var något problem med lokal som han skulle hyra så det blir nästa helg, det ska bli skoj. fan om jag endå skulle kunna skriva lika mycket och fort på min uppsats. jag är uppe i 3 rader. det räcker tycker jag men det blev omprov i onsd. så det är nog en bra ide och ge igen lite nu.

nu måstemåstemåste jag verkligen gå, fan. om ni har lust oh hjälpa till: http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4rnkraftverk

Inga kommentarer: