måndag, november 17

lars winnerbäck-timglas

jag är så himla trött på så mycket nu. det är säkert för att det är så himla mörkt hela tiden, hört att sånt gör en konstig. jag har lust och bara bli förskyld eller något annat kul så man kan ligga hemma i en vecka och bara vila upp sig men så funkar det ju såklart inte. typ fyra veckor kvar till jullov nu och det skulle vara sååå hiiimla myysigt med en massa snöö! längtarsåhimlakanonmycket, det är skönt oh ha något att se fram imot när allt känns så färglöst. Jag och maja var ute på en promenad idag, det är så himla härligt. jag måste röra på mig annars blir jag rastlös oh irriterad. jävligt konstigt tycker jag men.. imorgon ska vi iaf dra ut och jogga och de ska bannimej bli underbart! men brr va kallt det är ute nu, nordpolen!

vi finns bara någonstans mellan drömm och verklighet. du förstår mig inte riktigt hjärtat, men det har jag aldrig förväntat mig att du ska göra. (det gör inte ens jag)

Inga kommentarer: