måndag, november 3

halloween&gymnasie bekymmer

nu är det måndag, den västa dagen av alla och mina halsmandlar är enorma. jag börjar bli sjuk. varför har jag alltid en sån hemskt bra tajming? imorgon är det ju gymnasie mässa och jag måstemåstemåste dit. och lappen om bussen ska vara inlämnad oh det kommer jag antagligen inte kunna göra så då får jag åka ensam in. fuck. ska tjata på caroline så hon åker med mig. jag får se hur detta blir. är sjukt stressad för snart är det jul och då ska vi ha bestämmt oss och jag är inte bra på någonting och det finns det inget programm för utom IV. samhäll kanske det får bli men att fortsätta på grundskolan i tre år och sen högskola i hundra känns inte så jävla lockande. urk.

inte blggat på några dagar men ilördags så var det fest hos alice och det var sjuktkul. porr var temat och alla hade knästrumpor med band. men efter några drinkar så ville inte mina band vara med mer och jag lyckades inte knäppa på dom igen. vi kom hem vid tre jonathan oh jag och jag är fortfarande helt ömm i kroppen. haha men gud va många skratt! lägger in lite bilder här när hanna har skickat dom till mig.

xo/ e

Inga kommentarer: