torsdag, oktober 30

Grâce à toi à nouveau.

igår var jag på ikea och köpte saker till mitt rum. det blev så mycket bättre. imorse så åkte jag oh maja till torp. jag hittade lite porriga saker till lördag och handlade upp typ alla pengar för den här månaden. men det gör igentligen inte så mycket. kom hem från lysekil för en stund sedan och jag lyckades glömma min mobil på bussen. så nu är jag handikappad oh ingen kan få tag i mig. så hiiiimla jobbigt, klantig är jag verkligen. imorgon så åker jag till hjärtat oh det ska bli såå himla härligt. dagen har varit okej men det känns inte som om det har varit så mycket lov även om jag har gjort saker varenda dag. typiskt.


hur ska jag kunna sluta vara livrädd för det värsta som någonsin skulle kunna hända? om jag fortsätter såhär så förstör jag bara för mig själv. men jag ska försöka att börja tänka posetivt och sluta skaka. kanske kan de här bli första gånger jag lyckas göra det omöjliga... e

Inga kommentarer: