onsdag, oktober 22

vrid tillbaka tiden ett år eller så, då alla skrattade och vi skulle vara vänner tills vi dog.

jag har förlorat dig, det känner jag nu. sofia säger alltid när vi pratar om sånt här att: vänner ska aldrig ta mer energi än dom ger dig. du har så himla rätt vännen min. jag har inte sett dig le på så länge och jag kommer inte ihåg hur det var när du alltid var glad och skrattade på det där sättet. du har svikit mig så hårt att jag låg vaken på nätterna men när jag förlät dig så trodde jag att jag skulle få något tillbaka. jag vet inte riktigt vad jag förväntade mig. men typ ett tecken på att du brydde dig, att du mådde illafall hälften så dåligt som mig på kvällarna. jag har för höga tankar om sånna som dig.

jag gillar inte den jag är nu.jag gillar inte den du är nu. jag illar inte dom vi är nu. men snälla snälla försök förstå hur det är för mig, missförtå mig inte. eller ta inte det här på fel sätt.

jag tänker alldeles för mycket, och duochdu alldeles för lite.

Inga kommentarer: