tisdag, september 1


11:30. ensam hemma. inget jag gillar för femöre. skrämmer upp mig själv. tror jag har en ond liten del i mig som vill vara taskig mot mig. som när jag gick hem i fredags. då började jag tänka på en massa skräckfilmer. sitter här och känner mig smått ensam som jag alltid gör när jag är ensam. jävligt logiskt. senaste veckan har förendrat en himla massa. hatar det riktigt hårt men det får jag skylla mig själv för. finns inget värre en när man tycker synd omsig själv men sen komma på att man har sig själv att skylla. tänker nog inte gå in på vad jag har lyckats sabba. ni som känner mig vet att jag kan lyckas med det mesta. ska sova nu hade jag tänkt, men vet inte om jag vågar. igår natt drömde jag att min mamma dog. fick ringa till jobbet bara för att dubbelchecka att hon fortf. var vid liv. haha galen är jag.
e

Inga kommentarer: