torsdag, september 10

SÄÄG GRATTIIIISSS BITCHEES!


vaknade av familjen i morse. att få presenter på sängen sitter fortfarande i förstår ni! fick en ipod, bredare säng, presentkort och på lovet blir det en tripp till stockholm. igår kom sebbe till mig och jag fick en peace tröja av han. gud vad glad jag blev! börjar halv två idag men då har vi skolfoto. så det blir väll att dra till östrabo y och ta kort och sen åka hem igen. haha den som sa att samhäll var jobbigt är lite knäpp, men det kanske kommer. solen skiner och jag är på toppenhumör idag, även fast jag slog i knät i bordet förut. jääävlar det kändes!

nu ska jag göra iordning mig till skolfotot, fattar inte varför jag går efter alla år av misslyckanden. jag blir inte bra på kort så är det bara. puss babbess!

4 kommentarer:

erica sa...

grattis snygg:) hoppas du får en bra dag, för det är du värd!
tråkigt att jag inte hann se dig idag i skolan och ge dig en kram ;/

en tanke sa...

TACK BABE! haft en superdag och den är inte slut änn. du får ge mig en i efterskott! :D

Anonym sa...

hur får du sån volym i håret?

en tanke sa...

jag tuperar och använder hårsprey :) rätt tjock hår också