måndag, december 8

give me something, anything?

jag håller totalt på att deppa ihop. på natten drömmer jag konstiga drömmar som bara gör mig ännu tröttare en utvilad. skolan är jobbig och det känns som om det inte finns något roligt i sikte. sitter i skolan nu men jag går nog hem snart. orkar inte en dag till. och du som betyder hela världen för mig har försvunnit ett tag nu så jag vet inte hur mina känslor är längre. orkar inte tänka så mycket som jag gör.

en dag, en kväll vill jag vara lycklig med dig. glömma alla skrik och tårar. skratta åt allt som har varit och bara vara som vi var förut.

4 kommentarer:

Mallihn sa...

Du måste helt enkelt tagga ner, lägga upp ett schema, : Detta måste jag göra och sen kan jag vila.. Alla har up's and down's men det går över <33 Finns här om du vill prata

carruu sa...

allting kmr lösas o bli bättre igen(8) hihi. de kmr bli bra,, på något sätt, tillsammans klarar vi allt ellerhur?. finns här babeeu. , älskar dig <3

Anonym sa...

älskling, jag vet precis hur det är.. har också haft det jobbigt det senaste :(, men vi får ta oss igenom det , tillsammans<3 på fredag blir det myys, jag längtar :) thihi love u<3 du ska veta att du betyder universum för mig, och vill verkligen att du ska må bra, finns här love<3

en tanke sa...

tack älsklingar..
ska försöka men det är så mycket som händer som jagintehar snackat riktigt med er om känner jag. vi får ta det någon dag. men på fredag ska vi ha kul hanna, vill bara ha det mysigt oh må bra med pepparkaks bakning nu..<3