fredag, december 26

just keep it simple

igår var jag i dingle som jag har varit ungefär alla dagar på lovet änsålänge.(gissa vart jag är nu? dingle!) på kvällen så gick vi över till sanna som hade fest. riktigt kul kväll. allt känns faktiskt lite bättre nu oh om jag hade vetat att det skulle göra det några dagar tidigare så hade jag aldrig trott på mig själv. jag vet nog vrf allt blev som det blev, det var helt enkelt för komplicerat. jag vill inte känna mig ledsen, jobbig och bortglömd som var den enda känslan jag hade den sista tiden.

vi kunde inte fixa allt igen för det var allt för mycket trassel helt enkelt. nu mår jag bra, nästan lycklig. det kan jag tacka vännerna för. tacktacktack..

I want someone who makes me happy, someone with an bubbly energy

1 kommentar:

hannaelinjosefin sa...

du förtjänar att vara lycklig vännen<3