måndag, december 1

SKUGGAR

nejmen tjena. sitter här på öppna nu oh dom har naturkunskap som är så kul . har fått låna en data så det går väll an. skolan verkar hur trevlig som helst oh det finns folk av alla sorter. funderar på det här eller samhäll oh imorgon så ska carro tillsamhäll oh skugga men jag ver inte om ja orkar stå upp så jävla tidigt. jag vet hur skolan är oh folket är som på kungsmark ungefär. lektionerna är nog inget särkilt. lutar åt öppna men jag vet inte. liten skola oh är rädd att man blir lite "isolerad"... får fundera lite granna på detta. kan ju påpeka att jag inte har sett en enda snygg kille här. men dom kanske finns en trappa ner på IV? hahaha

efter skolan ska jag byta jackan till grön oh sen åker jag till jonathan tror jag, men då måste jag endå åka typ kvart i sju på morgonen. blä. men jag saknar jonathan så förbannat, hih.

puuuuuuss

Inga kommentarer: