torsdag, april 23

det är sant att en blick säger allt. du gör mig varm när jag fryser på samma sätt som du kan göra mig iskall..

sitter i skolan med fötterna uppslängda, mjukisbyxor och stort linne. mitt hår är inte direkt rakt och fixat heller. men det är exakt så man ska se ut när man går till skolan på morgonen och vet att man ska sitta och göra nationella i matte. jag trodde att jag skulle vilja hoppa ut genom fönstret när det var dags. men det kändes faktiskt inte helt hopplöst och vi var på första våningen. skulle inte bli något stort hopp.. jag fick inte ig och jag är glad.

ikväll skulle det ha blivit träning men jag kan inte. jag och lodishjärtat har bestämt oss för att komma igång på måndag. tycker jag låter toppen. saknar det, och jag är expert på att skjuta upp saker. jag har en svacka i träningen. känner inte att jag orkar släpa ner mig till gymmet. det är ju nu innan sommaren som man ska träna som en galning, jag är inte som alla andra.

Inga kommentarer: