onsdag, april 8

elise har lyckats med det omöjliga

just det! jag har hittat en balklänning. trodde aldrig att det skulle gå så jag var nästan beredd på att skita i allt. men vi åkte till fjällbacka till åsa som mamma känner på något sätt. vi kolla runt och provade säkert 20 stycken men ingen jag riktigt fastna för men så visade hon 3 stycken halvfärdiga kortklänningar. en av dom var jätte fin i överdelen men under bysten var den inte alls något så hon kommer sy om den till mig. äntligen får jag precis som jag vill ha . rätt färg och allt. får hoppas att den blir bra nu bara .

idag har jag jobbat på traden för första gången. det var hur mycket som helst som man skulle komma ihåg men de här kommer nog att fungera. ska jobba lördag söndag med och då jobbar även hanna. riktigt kul faktiskt.

<3

Inga kommentarer: