onsdag, april 29

hej svacka.

idag: är inte elise någon glad prick. skola orkade jag inte tänka på. stog upp vid 11 och gick en promenad. kom hem och försökte med uppsatsen som ska vara inne imorgon. gav upp. somna om för att sedan vakna och ta det så lugnt som möjligt. nivet hur vi alla tjejor har tänk att när till balen ska vi alla vara jätte bruna och blablabla. jag har en salva nu som gör att jag inte kan sola alls. och nu ligger alla ute och pressar på dagarna medans jag får vänta i två-fyra veckor. gud så bra man känner sig. tycker faktiskt inte att det är så konstigt att jag är lika deprimerad som en tesked idag.

imorgon: ska jag släpa mig till skolan och förhoppningsvis gå hela dagen. gå hem och färga håret och fixa min nyinköppta hårförlängning som har gjort mig fattig resten av månaden. bäst för mig att den ser bra ut nu. sen kommer m och kanske c & h. efter vi är klara så åker vi till hedds som har fest för att sedan åka till grebbestad. jag har inga höga förväntningar på grebbestad. det är ett sånt ställe som det antingen blir katastrof eller toppen. och det är nästan tvunget att det blir bra väder. ska iallfall försöka ta med mig kameran som jag alltid glömmer på något vis. hoopas på en toppen kväll.

2 kommentarer:

Linn sa...

Jag hoppas du får en bra kväll vännen<3

en tanke sa...

du skulle ha varit med. saknad var du<3