fredag, maj 1

NI SOM GÖR ALLT ETT SNÄPP BÄTTRE

adhd hade jag igår. innan jag skulle till hedda på förfest så grät jag, skrek, sprang runt, slog i väggar och var stressad till tusen. var tvungen att skynda mig när jag skulle fixa iordning mig och det är nog det värsta som, finns. kom iallfall till hällevadsholm efter ett stopp i dingle. hos hedda var det kul. är så kul att umgås med tjejgänget innan man ska ut! åkte tåg till grebbestad. gud vad många skratt man fick. det kom mer och mer folk ju senare det blev. alltid kul och träffa folk man bara ser ibland. vi åkte inte alltför sent hem till hedda igen och fortsatte där. jag kom inte hem och gud vad arg jag var men jag natta över hos alex och vi somnade nästan direkt. god frukost i morse hade vi också. lägger in ett par bilder snart. puss

2 kommentarer:

erica sa...

kul det var att träffa dig sötnos:)

en tanke sa...

dig med gullet !