måndag, maj 4

jag tror att jag har hittat den sista pusselbiten..

ibland får jag en såndär sten i magen. ibland för att jag inte har tränat eller när man inte vet vart man har folk. nu har jag det för skolan. nationella imorgon och den kommentaren jag fick av min mattelärare idag var "jag är chockad". bara för att jag inte kunde räkna ut medelvärdet och medianen. bättre blev det inte när mange räknade ut det för mig. jag får nog skärpa till mig nu verkligen. gå till skolan varge dag och jobba. nu är det snart över och jag får väll kämpa lite till. anyways. har planerat att inte jobba i helgen men vi får nog se hur det blir med det. man känner sig dålig när han ringer och man säger nej. man får ju endå pengar. hm tål att tänkas på eller hur man nu säger. kolla runt på lite bloggar som alla tjejer gör och hittade amanda bergs blogg. det är nog min nya förebild. hujedamig så go stil hon har. min smak till tusen : http://www.aveny.se/index.php?page=bloggar&content=read&id=50

kika in.

Inga kommentarer: