tisdag, maj 5

lite för mycket av det goda är precis lagom för mig

uh min natt har varit hemsk. ni vet när täcket knycklar ihop sig och kudden skaver? fram på morgonen somnade jag tydligen eftersom mobil väckte mig. hade tänkt stänga av den och somna om men då kom jag på att det var nationella. upp och klä på mig och borsta tänderna. kolla på klockan och då såg jag att det var en kvart kvar så jag somnade om i tio minuter. väl i skolan var jag varm som en kamin. så man säger va? och kramper i magen. mitt prov gick skit och jag vet vad jag lova igår. att gå till skolan och stanna där men nu hade jag ju ont så det fick bli att gå hem krypa ner i sängen och försöka sova. gick inte men värt ett försök. sitter här och försöker hitta på en lösning. hört att man ska träna för kramp i magen, brukar släppa då.. kanske får ta med mig maja. värt att tänka över..

Inga kommentarer: