lördag, juni 27

men så länge vi håller ihop och står upp för oss själva..

björn igår. innan tjejorna kom hit fick jag inte ihop någonting. mitt smink var på ett ställe och min klänning på ett annat och drickan dök aldrig upp. men mina tjejer kom och jag fick ihop allting tillslut. vi satte oss i solen på altanen och skratta drack och åt. det var så kul som det bara kan vara när det bara är tjejer. vi gick ner vid halv tio och satte fart på ett tomt dansgolv.

när björn hade slutat spela så gick allt utför. folk säger saker som inte stämmer som bara rör till det för en massa. jag lyckades såklart tappa bort min väska och min kamera. väskan är hittad men kameran borta. gillar inte tanken att någon annan kanske har den och kan se på bilder även om det inte är så farligt så är det endå personligt. sen blev det tårar för vissa, mer missförstånd och bråk. men det hör väll till.

i morse så ringde hanna mig vid nio och sa att bussen till bovall gick om en halv timme. solglasögon och stor t-shirt på och iväg. trött och sliten men dagen blev härlig. ligga och sova var perfekt idag. ikväll kanske jag åker med staffan ut till fjällbaka kalaset men vi får se vad som händer.

puss

Inga kommentarer: