måndag, juni 1

jag förstår dig så mycket än du förstår, men du missar mycket som jag inte kan ändra på.

vädret kan väll inte bli bättre. sitter i bikini på altanen med laptoppen i knät. jag hoppas att få lite färg till balen, annars får det bli soldusch med tess. inte skrivit på ett tag men i fedags så var jag ju och fixade balfrisyr. jag vet inte riktigt vad som hände. linn plattade mitt hår och sen locka men resultatet blev inte alls som vi hade tänkt oss. jag såg tunnhårig ut coh det är väll de sista jag egentligen är. jg börjar tappa hoppet om det där. kanske bara ska gå som vanligt. rakt hår och inget wow. i lördags så kom mange till mig på eftermiddagen och han tog det lugnt medans jag sprang runt och fixa iordning mig. när jag var klar så gick vi över till tess och hennes mamma körde upp oss till hallberg. kvällen hade lite överraskningar men gud så kul vi hade tjejer. vi tog några bilder men dom kommer nog senare. mycket bugg och skratt. slutet av alla kvällar brukar ju gå neråt så jag blev inte ett dugg överraskad.

hur gör man när man gör sitt bästa men det helt inte räcker till?
och vad gör man när man börjar tappa orken att göra sitt bästa?

Inga kommentarer: