fredag, oktober 23

but you'd have to walk a thousand miles in my shoes , just to see, what it's like to be me

snacka om att jag har haft en sköön dag idag. började halv nio och hade prov. sen slapp vi gå på engelskan och matten var inställd så vi slutade efter provet. jag tog tio i elva bussen hem. har hunnit vara med baby och efter det solat. har precis tvättat håret och nu måste jag städa. riktigt besvärligt på natten när jag ska gå och typ ta vatten så trampar jag på filmer eller snubblar på väskor. jag lyckas alltid gå in i dörrar med huvudet före men det är nog inte bara när jag är sömnig..



ikväll så skall jag, sofia och caroline åka till tanum och liva upp stämningen rätt rejält. ser fram imot det. och imorgon så blir det en såndär mysig tjejmiddag med älsklingarna och sen kommer det lite mera folk dit.. det kommer nog att bli en super helg det hära. ppuss

Inga kommentarer: