söndag, oktober 18

stog upp halv åtta imorse och kom sen hem vid ett. sen somnade jag "som en stock" och vaknade nu, 17:59. nu är jag utvilad men jag måste göra något åt mina humörförändringar. haha telefonen ringde när jag precis hade vaknat och sen när den inte kunde prata mer så började jag storgråta och gapskratta åt mig själv på samma gång. jag är inte normal.

kvällen igår blev inte som den var tänkt men bra endå. jag och caroline tog en promenad hem till kage där hampus, staffan, sebbe och några till var. där satt vi och prata en stund och sen körde hampus ner oss till mif där issabell hade fest. det var väll rätt sent när vi kom så det var mycket bråk och många grät men jag var på strålande humör. så dunderskönt att träffa sofia som var där också, en bamsekram blev det. träffade även hennes kompis theres. skitskön tjej.

vi drog väll hem vid halv två tror jag, var inte där så länge.. alla var ju ledsna så.

Inga kommentarer: