fredag, oktober 16

sexandthecity+negerboll

skulle ha åkt och tränat combat idag efter skolan med såklart så somnar jag och vaknar inte förens vid sju. när jag kollade på klockan så blev jag skitsur. händer inte alls något ikväll. pratat lite med caroline men hon är helt död så det blir inget mys idag. hinner inte ens gå ner och köpa godis. att vara själv är aldrig roligt, men att vara själv utan godis är fan katastrof. pratade lite med markus och han fråga om jag ville hänga med hem till någon. kollade mig i spegeln och insåg att det inte finns en chans att jag åker någon stans ikväll. nu sitter jag och väntar tills mitt hjärta kommer hem och håller tummarna på att kvällen blir bra trots allt. imorgon så ska jag tess hedda linn och några mer putsa fönster på traden. haha skitroligt. får nog lämna tillbaka byxorna också. skulle ha lämnat tillbaka dom i sommras och de har ringt några gånger och frågat efterdom. inte så att jag använder dom men jag har inte orkat åka ända ut till håby bara.. se om jag får skäll imorgon. nu ska jag kolla igenom sex&thecity boxen så att tiden ska gå snabbare. kanske blir det negerboll också . mmm...




Inga kommentarer: