torsdag, augusti 27

elise har varit på torp, ja det har hon!




  • kofta
  • nitskärp
  • sjal
  • lock och plattång, björn axen
  • cd av björn axen
  • örhängen
  • halsband
  • vit kajal
  • väska

slutade skolan ett i onsdags. eller ah det var bara jag och lina som gjorde det. dom andra gick till östrabo och såg på film. men vi hade ingen stormlust att vänta i flera timmar på det. jag hittade en del och fick handlat upp halva lönen. hade redan kollat på vaskan och plattången så allt gick rätt snabbt. direkt när jag kom hem så var det ner till samlingen och sen så spelade vi match mot hamburgsund. säger bara oj, min kondition är värdelös. men andra halvlek gick bättre för alla. synd att erica fick in det där målet bara. sen var det en lugn kväll. idag var det fotboll igen och vi tränade med damerna, riktigt kul.

nu ska jag sova och sen skola imorgon. längtar verkligen.. vad var det man sa nu igen.. hmmm.. JUSTDEJA. esköö. over and out.

1 kommentar:

erica sa...

weyyyy för att jag fick in det målet :D