fredag, augusti 21

FREDAG KVÄLL :

tvingade mig upp ur sängen och till skolan imorse. hur kan man vilja något så lite? tanken om att det snart är helg fick mina ben att gå och hjärnan att orka.

vi hade lite vanliga lektioner idag. och okej alla prata väll lite mer idag och var lite roligare men det är inte direkt en klass som jag vill vara kvar i ett år till. inte ens en vecka. inte mina typer helt enkelt bara. fått hämtat en lapp om klass/linje byte. och min helg kommer väll gå åt med att fundera ut vad jag ska ta istället. ingen lätt fundering. vet vad jag vill men det är näst intill omöjligt.

ingen nrj idag heller. spöregn imorse , skola hela dagen och ingen var direkt taggad så vi struntade i det..

imorgon så är familjen ute och seglar så då kommer lite folk hem hit. kärlek

Inga kommentarer: