måndag, augusti 10

baotjikiwaoao

ibland behöver man vara ensam med sina tankar. det är väll svaret till varför min mobil har varit mer eller mindre avstängd idag. om man ska reda ut saker ska man veta vad man vill först. annars fuckar man bara upp det för alla och framför allt för sig själv. ingen är döende så varför inte ta sin tid?

...

kom hem från tedd för en stund sedan. vad gjorde ni då? vi såg på en sjuk film. jävligt lik american pie men kul och ääcklig. sen blev det prat och skratt. speciellt när hon visade sina klipp från bulgarien då hon dansar eller vad man ska kalla det. hahaha helt störd.
innan tedd så var det fotbollsträning. vad ska man säga om den då? kändes väll lite väl hitler ett tag men det behövdes kanske. efter lite skäll och förklaringar så blev det spring och hopp i trappor, konditions träning, match och en massa situpps. tror någon svor en förbannelse över mig idag också för det är tekniskt omöjligt för en människa att missa mål när man är ungefär en centimeter ifrån. men elise kan, ja hon kan. har kanske en aning om vem som har kunnat gjort det?

imorgon ska jag sola, till doktorn, träna och köpa slingmedel. vet inte vem som vill göra försöket med att göra mitt hår ljusare. det blir väll tedd eller sofia. jag vet inte varför jag gör det. mitt hår blir alltid orange och jag får panik(springer runt och skriker). men jag är trött på brunett skiten så varför inte? värt ett försök tycker jag.


huggs♥

ey.. förresten glömde berätta att jag tjuvlyssnade på min lilla mamma imorse. vi ska tyydligen kolla på ett hus på vadholmen. tror det är dags för mig att flytta hemifrån.. för jag ska inte upp dit. någon som har ett rum över eller så? jag är inte så jobbig, sover ju tydligen mest numera ju. har man en gång bott i ghettot så slutar man inte bara sådär men det förstår inte hon..

Inga kommentarer: