måndag, augusti 24

-nästan lika kär i låten som madde, haha!



som ni kanske fattar om ni är smarta så är ellyyh inte i skolan idag. why is that? kom på imorse att skolan och klassen sög. eller det har jag vetat länge men imorse kom jag på att det inte är någon mening att gå då. lämnar in lappen om linje&klassbyte imorgon. finns nog inte någon som är mer osugen på skola som jag. om jag kommer in på den linjen jag vill. åhfAN då lovar jag gud att jag går varge dag. även om jag bryter benet, ryggen eller något annat ont. hopppaaas.

puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken linje vill du gå:D?

Emma sa...

vad heter den låten elise? :) den e riktigt skön. vilken linje går du nu på gymnasiet?
Pusss sötnos/Emma

en tanke sa...

nu går jag samhäll , sp09c. jag vill komma in på frisör emn det är så många i kö. låten heter sexy bitch :) vilken emma? :)

erica sa...

byt till min klass :D:D

en tanke sa...

och laga mat? hört att det är kalorier i sånnt ? ;) haha ! <3

erica sa...

hahah ja men det dör man inte av:D men du behöver inte äta ju, kom bara till mig snygging ;)
<3