fredag, juli 3

chicago-if you leave me now

fredag kväll närmar sig och det är den enda kvällen som jag kan hitta på något. lördag jobbar jag 7 timmar och slutar elva. fri samma tid på söndag men 8 timmar där. måndag samma visa. inte så mycket jag kan göra än att försöka njuta så mycket som möjligt ikväll. det blir hällevadsholm till marek. jag och hanna hoppas på en bra kväll. imorgon fyller anton år och det ska firas i aspen, grattis till honom. men då jobbar lilla elise. men det dör jag inte av , pengarna är väl behövda.
nu ska jag och hanna äta och fixa iordning oss i lugn och ro. vi funderar också på att börja sambo blogga. men frågan är om hon ska flytta in till min eller jag till hon eller helt enkelt fixa en ny?

2 kommentarer:

haannaasåklart sa...

hihi tycker vi fixar en ny :)<3

en tanke sa...

det gör vi kääära du<3