söndag, juli 12

härlig och lyckad lördagskväll

igår kom sofia till mig och tog lång tid på oss att göra iordning oss. det var skönt att slippa stressa för en gång skull. vid halv sju så åkte vi hem till carro där det var lite förtaggning innan grebbestad. jag skippade baraben i tron på regn och en kall kväll. men det blev tillochmed sol mot allas förväntningar. ibland så har man turen med sig. kvällen var verkligen supermysig och tiden gick hur fort som helst. visst så var det lite bråk men sånt bygger bara på missförstånd och inget som man ska haka upp sig på. det är bara onödigt. sofia älskling och jag satt ihop hela kvällen och vi hade så kul som man kan ha när allt blir som man har tänkt sig. jag räddades från bussen av robins farfar. riktigt skön gubbe. sovit nästan hela dagen och nu sitter jag och har lite beslutsångest. fullfölja en lugn dag eller fixa sig och gå ut en sväng? blir nog det sena, jag är ju så himla rastlös.

Inga kommentarer: