onsdag, juli 29

I have to start concentrating on breathing again

+
tror det var en evelina som har gått på kungsmarksskolan. hennes mamma ringde mig för någon timma sen och undrade om jag var på rosenström. svarar förvånat ja. evelina hade tydligen hittat min kamera som jag tappade då och så hade hon kollat igenom bilderna och sett att det var jag. vilken tur man kan ha. har suttit och kollat på nya kameror men jag älskade verkligen min gammla. hade tänkt köpa en likadan men det slipper jag ju nu. vad är oddsen att någon ringer en månad efter och säger att dom har hittat den? en på hundra biljoner typ.

-
iskall klump i magen som sprider ut sig i hela kroppen. känns som om jag skulle kunna ligga och sova i år samtidigt som om jag skulle kunna springa hundramil för dig. jag behöver ta ett andetag, stanna upp, spola tillbaka.

men det är det dåliga som man lär sig av va? som man blir starkare av? orden om att allt kommer att bli bra igen, som förut hade inte passat bättre ännu. men snälla inga lögner det biter inte på mig längre. ni vet inte hur mycket jag genomskådar.

Inga kommentarer: