torsdag, juli 30

Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

klockren raggningsreplik enligt mig. hade skrattat ihjäl mig om en kille kom fram och sa det till mig på fullt allvar!

00:25

jag är ingen nattmänniska längre. nästan stolt över mig själv eftersom jag fortf. är uppe. j'vla soffpotatis. jag brukade ju vara extremtpigg förr men jag börjar nog bli gammal..haha. imorgon blir det inget jobb. jag mår inte hundratioprocent. frågan är vad man ska sysselsätta sig med? färga håret är behövligt, jag har en go utväxt. solning hade inte heller satt fel. för stunden så håller sofia mig sällskap över msn. känns som om båda är i stort behov av att prata. det är i princip hon av tjejorna som jag umgås med till vardags med numera. verkligen inget att klaga på, stormtrivs i hennes sällskap. men vart tar all tid vägen? hinner inte med alla som man gjorde förr.. jag vet nog vart den tar vägen förresten men vet inte om det är bra eller dåligt. ska försöka lägga mer tid runtom nu.. aa det ska jag.

känns som om det är väldigt mycket kärleksproblem runtomnu förresten. finns inget som kan få en att må så dåligt som det men jag hoppas att det löser sig för alla, verkligen. puss/e.

Inga kommentarer: