fredag, juli 17

det är mörkt och jag känner mig ensam

jag kom precis hem från staffan. insåg att jag skulle vara ensam hemma inatt när jag var på väg hem så jag försökte ringa mange. den enda som är uppe nu och jag var bara tvungen att prata med ngn men såklart var det upptaget. det är sjukt så himla mörkrädd jag är. gick in slängde mig i syrrans säng och här tänker jag stanna. jag hataaarr att jag ska jobba imorgon jag får verkligen fet ångest som jag inte kan bli av med. det är ju inte bara imorgon också utan även på söndag. och efter dana ska jag jobba i princip hela tiden. varför har inte jag ngn död släkting som jag kan ärva miljonersmiljoner av? nu ska jag sova så att jag fortare ska till jobbet och fortare kommer hem och fortare bli måndag.

idag hatar jag mitt liv och jag saknar mitt hjärta.

Inga kommentarer: