torsdag, november 5

ETT LITET GODNATT FRÅN MIG

tänkte egentligen bara säga godnatt. är på bärbara och då har inläggen en tindens att bli långa och lite virriga. men de e bara för att jag älskar tangenterna hehe. en lektion har jag varit på idag, hade tre. jag drömde om levande gosedjur och bestämde mig för att ta sovmorgon. när jag kom hem var jag grinig. det är jag ganska ofta utan egentligen en anledning men de varar i ca 5 minits. sen gick jag och theres ner till gymmet. ett måste sen jag ställde mig på vågen igår på skoj och sen inte skrattade. men tess gör mig alltid på glatt humör och det blev inte direkt någon seriös gymning. sen blev det 20 i solariumet och nu sitter jag här. ska vara hårmodell åt theres den 19 också, ska bli riktigt skojs. men godnatt då, puss e



p.s d.s och allt de: den här låten ohohoh. jag blir varm och lite smånöjd fast den kanske är sorglig? man tolkar som man vill. de brukar jag göra på låtar. tänker att dom passar precis in på mig även fast dom sjunger om att dom sitter på vettern och spelar liite dota.
skoj.

1 kommentar:

tesss sa...

alltid lika roligt med dig bejb;)