onsdag, november 11

SPINNING ALA ELISE

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. jag vill ha en klänning, ett par shorts, jacka, carro fyller år så present påde, skor, leggings. JAG VILL HA ALLT . men har jag pengar NEJ! för jag måste betala ett jävla gymkort. buhu vrf kan jag inte hata gymmet? vi var riktigt girlteam idag. empo racer hanna, teddyman och jag då.. ni vet ju vad jag kallas. jag passar som fisken i vattnet med all techno på spinningen. där trampar man som fasa och svettas på(som) en gris. så ser man hanna kolla på en lite fundersamt.. så säger hon : har inte du ställt in den på lite lätt? din går ju upp skitfort. (den mätaren på ens puls) jag som håller på coh dö och trodde att jag var skitduktig börjar kämpa ännu mer. HEHE säger bara ENDAG HANNA ENDAG. fan vad jag sak äga dig då, men vägen dit är nog lång.

mer saker jag har lyckats med idag:

  • fasta i mina hörlurar och dragit av mig håret på köpet.
  • gått in i matsalsdörrarna eftersom jag inte kan se att det är glas.
  • öppnade skåpsdörren så att jag fick den i revbenen och där efter försökt se helt oberörd ut.
  • trampat på min katt.

det var nog allt för idag. nu ska jag äta och sen nannaa.. puss

2 kommentarer:

hannniii sa...

HAHAHAHAH! men du ägde ju sönder mig, du hade ju högre maxpuls än mig och ÄÄNDÅÅÅ så klarade du det asbra ! GOOO ELISE ! :D

en tanke sa...

hahahhahaa :D tiiiiiden e kooooomeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!! hehehehehe! nu får du kämpa din lilla feta loseeer :D:D:D:D:D:D:D KOM IKAPP MIG OM DU KAAKAKAKAN :D:D:D:D

hehe puss typ och fan vad shottigt de kmr bli imrg<44<4<5<55<5<5<3<433<