onsdag, november 18

kan man ta värktablett mot träningsvärk?


var på core igår och vet inte vad som hände.. brukar aldrrig ha träningsvärk och nu har jag träningssmärta. skyller lite på suss som ägde till höger om mig och då måste man ju kämpa. tror inte ni fattar hur illa det är? ifall jag sträcker på mig så känns det som revbenen har gått av så jag har gått framåtlutad hela dagen. fan jag är ju inte så otränat, men tydligen.

ska vila upp mig i teesyhouse med henne och alex. ska på spinning klockan tio imorgon morgon men är rädd att jag får ge upp det. ah jag ger upp det. ska tröstäta idag så vi höres tomorrow.

2 kommentarer:

hannapanna sa...

hahah men lilla gumman, vad söt du är <3 jag har också väärldens värsta träningsverk efter pumpen, shiiiit ! maaha

en tanke sa...

kan inte skratta åt det ens, då dör jag av smärta ;) hänger du med uut ikväll<3?