söndag, november 8

HARTVÅFUNDERINGARENDÅ

1. har tänkt lite på vad jag ska ha på mig på nyår. antingen så blir det en silvrig paljettklänning. eller så kör jag svart. har bestämt mig för att inhandla höga stövlar nu. jag är så hiimla snål och vill inte lägga pengar på sånt men jag ahr ju faktiskt 2000 kvar sedan jag slavade i sommar. värt att tänka på men tänker iallfall inte springa runt på mellandagsrean och försöka hitta något. jag är ingen sån som kan hitta små fynd som alla andra har missat. vill inte heller gå runt och svettas i en överfull gina affär.

2. trött på den här sidan. jag vill nu byta till devote. kan inte någon snäll devotare hjälpa mig? jag är inte så kräsen. vit bakgrund och en bild överst, stora rubriken. sen e jag supernöjd. vad sägs?

nu ska jag plugga. har försökt slingra mig hela dagen. har istället gjort andra saker för att känns mig duktig. som att rensa garderoben och städa rummet. får väll skärpa mig, hih. hoppas ni har de roligare än jag . puuussss

Inga kommentarer: