lördag, november 21

SATURDAY NIGHT LIGHTS

min dag började med en förfärlig natt och en mindre bra morgon. åkte till ikea över dagen och hittade en säng till mig. det är otroligt svårt att prova sängar, visste inte ens att man behövde det. så tillslut fick jag köra oledoledoff för att bestämma vilken jag ville ha. min bebis levereras den 8 december.

när jag kom hem kastade jag på mig kläder och åkte till alex. hon sprang runt lite irreterad för att fixa musik medans tess och johanna åt. ni är för gulliga. sen kom hedda jessica och olivia som försökte höja stämningen och lyckades. gud vad jag har saknat lilla heddifer. vad skulle man inte göra för att spola tillbaka till nian? jag åkte hem super tidigt iallafall. fick välja det eller komma hem 2-3 och jag var inte på topp så bestämde mig för att lite är lagom. tack för det snabba som jag träffade er mina älsklingar.

Inga kommentarer: